Prečo potrebujete explainer videá pre váš biznis?

Keď sa pozrieme naspäť do dávnej minulosti, tak už naši predkovia komunikovali prostredníctvom obrázkov. Šírenie informácií sa tak stalo jednoduchším. Hoci si to neuvedomujeme, tak sme v dnešnej dobe dostali tento trend na úplne novú úroveň. Či sa jedná o fotku, video alebo o film, zrak je tým najlepším spôsobom ako dokážete zaujať.

Riešenie v pár sekundách!

Konkurencia neustále narastá a so všetkými technológiami, ktorými sme obklopení sa stáva čoraz náročnejšie upútať pozornosť cieľového publika. Ľudia nemajú čas ani chuť čítať komplexné a siahodlhé texty, či hľadať informácie v knihách.

https://giphy.com/gifs/tiktok-excited-confused-studying-SiMcadhDEZDm93GmTL

Zato potrebujú médium, ktoré im prinesie riešenie alebo vysvetlenie v priebehu niekoľkých sekúnd. Pokiaľ zákazník sleduje určitý produkt či službu a uvažuje o kúpe, dôležitými sa pre neho stávajú aj hodnotenia iných používateľov. Tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou propagácie na internete. Ak zapojíte do vašej komunikácie okrem iného aj explainer videá, tak máte zaručený zásah širokého publika. Explainer videá zažívajú svoju slávu, a to práve kvôli každodennému zhonu. Pretože potrebujete len pár sekúnd aby ste zákazníkovi odprezentovali riešenie jeho problému.

https://giphy.com/gifs/jefferiesshow-funny-jim-jefferies-show-JozPUJqrzDjZRXCTI5

Win-win stratégia

https://youtu.be/Wr2Z8cGt4ME

Ľudia chcú explainer videá

Explainer videá si každým rokom získavajú na popularite, dokonca v roku 2020 patrili medzi najväčšie marketingové trendy. Hľadanie informácií sa presunulo najmä do online prostredia, k čomu prispela aj globálna pandémia, ktorá nás čiastočne odstavila. Ľudia boli prinútení hľadať väčšinu informácií na internete. Fráza „ako …“ je stále viac vyhľadávanejšia. Podľa dostupných informácií sme zistili, že vyhľadávanosť frázy „ako ostrihať mužov“ narástla o 400% za posledný rok. Čo sa týka ostatných oblastí, tak sa explainer videá stali obľúbené aj pri domácich opravách elektroniky, varení alebo pomoci ľuďom v núdzi.

Pár tipov na záver

Ale vráťme sa naspäť. Ako môžu explainer videá pomôcť práve vášmu podnikaniu? Ako sme už spomínali, obrázky a videá sa pamätajú najľahšie. A čím jednoduchšie poskytnete informácie, tak tým je pravdepodobnejšie, že si ich ľudia zapamätajú!

https://giphy.com/gifs/memecandy-dWy2WwcB3wvX8QA1Iu

A ešte máme pre vás jeden tip. Ak chcete, aby bola vaša značka v explainer videu skutočne nezabudnuteľná, tak vám odporúčame vytvoriť maskota alebo hrdinu značky, ktorý bude sprevádzať divákov vašim videom. Taktiež to bude reprezentant vašej spoločnosti a vďaka nemu si ľudia lepšie zapamätajú vaše hodnoty či vašu identitu. A keďže bude táto postava animovaná, tak nemusíte na to hľadať žiadnu osobu. Spomeňte si napríklad na Dedoles  a ich nezabudnuteľné tancujúce škrečky.

https://www.youtube.com/watch?v=cmxoX6RObLU

A na záver už len spomenieme, že pri animovanom explainer videu nemusíte riešiť možné komplikácie s počasím, natáčaním, a pod. Realizácia je často jednoduchšia, čo sa môže pozitívne odraziť aj na vašom rozpočte.

Zdieľať:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Obsah

Súvisiace články

Ste pripravení vytvoriť svoje jedinečné animované video?