TOP 10 Videí zvyšujúcich povedomie o značke (2022)

Máte v pláne zvýšiť povedomie svojho brandu? Pripravili sme pre vás rebríček TOP brandových videí, resp. videí, ktoré zvyšujú povedomie o značke. Vybrali sme také, ktoré sú niečím zaujímavé a jednoznačne si zaslúžia našu, ale aj vašu pozornosť. Tak si ich neváhajte pozrieť, možno v nich nájdete trošku (alebo aj veľa) inšpirácie aj pre vaše brandové video.

Fernwood

Aj keď je táto 2D animácia už nejaký ten rok na svete, tak určite stojí za povšimnutie. Páči sa nám ako autori predstavili benefity klubu a tiež nás na prvý pohľad upútali jasné farby, ktoré pozitívne vplývajú na celkový dojem. Okrem toho, video ukazuje príbehy viacerých ženských postáv, s ktorými sa môže cieľová skupina veľmi rýchlo stotožniť a nájsť si tak odpoveď na svoju situáciu.

How we move

Sme veľmi radi, že sme mohli spolupracovať na tvorbe tejto pestrofarebnej 2D animácie a podieľať sa na šírení kampane, ktorá je súčasťou TV relácie pomáhajúcej mladým ľuďom. Cieľom celej relácie, a teda aj kampaňového videa je, aby si každý našiel niečo čo mu pomôže posunúť sa ďalej, keď má príliš plnú myseľ – keď sa cíti mizerne. Aj keď je to ťažká téma, snažili sme sa zachovať uvoľnenosť. A myslíme, že sa nám to podarilo.

OkCupid

Brandové video pre randiacu aplikáciu OkCupid vypálilo podľa nás super. Autorom animácie sa podarilo zachytiť ten správny insight, šikovne ukázať v čom spočíva podstata aplikácie a ako funguje ich algoritmus. Zvolené farby perfektne odkazujú na tému randenia, a teda zapadajú do celkového konceptu. Tiež sa nám páčia abstraktné ilustrácie pestrofarebnosť celého videa.

B&Q

Domov je miesto, kde sa máme cítiť dobre, že? Preto je potrebné niečo občas opraviť, zrekonštruovať, vynoviť. Značka B&Q sa rozhodla pre stop-motion animáciu pre svoju kampaň „Build a Life“. Stop-motion animácia zahŕňa vytváranie reálnych kulís a ich nastavovanie pre jednotlivé snímky. Tento zdĺhavý proces sa im ale rozhodne vyplatil. Vznikla pozoruhodná animácia, ktorou sa im podarilo poukázať na to, akú silu má zmena v našich príbytkoch.

Heylo

Tak táto milá animácia nás očarila svojou hravosťou a spôsobom, akým autori znázornili novú technológiu kávovaru od Heylo. Divák môže vďaka takému videu nahliadnuť do vnútra kávovaru, zistiť aké jednoduché je jeho ovládanie a nastavenie si vlastných preferencií.

Private Label Portal

Pri každom projekte z našej produkcie sa snažíme o ten najlepší výsledok, ktorý prekoná aj naše vlastné očakávania. A inak tomu nebolo ani pri spolupráci s Private Label Portal. V tomto originálnom videu sme vsadili na abstraktný grafický štýl, ktorý sme skombinovali s korporátnymi farbami samotnej značky. Celé video je kreatívne a všetky prvky sa perfektne dopĺňajú.

UserWay

Ani ten najlepší produkt si ľudia nezačnú sami len tak vyhľadávať. Potrebujete neustále udržiavať a zvyšovať o ňom povedomie. Pozrite si príklad spoločnosti UserWay. Vďaka nej sa každá webová stránka môže stať bezbariérovou pre všetkých používateľov. Spoločnosť sa teda rozhodla pre takéto video, ktorým ukázali v čom spočítava čaro ich brandu.

Coalition For College

Menej je niekedy viac, no nie? Spojenie kubistických tvarov, jasných kontrastných farieb a jednoduchého štýlu robí túto animáciu zaujímavou, a to nielen pre cieľovú skupinu. Je naozaj peknou ukážkou toho, že k dobrému brandovému videu nie vždy potrebujete zložité ilustrácie a scény. Presvedčte sa sami.

Remax Delux

Animácia pre Remax Delux taktiež patrí do našej výroby. Vo videu pracujeme s prenesením významu. Napríklad, keď hovoríme o stratégii, tak sme použili stvárnenie Napoleona, keď o vyšperkovaní inzerátu, tak zobrazujeme hlavnú postavu ako francúzskeho umelca. Navyše, celé video má veľmi rýchly priebeh. Vďaka nemu sme previedli zákazníkov všetkými službami tak, aby ich to bavilo.

Element451

A posledné animované video, ktoré by ste si mali určite pozrieť je toto od Element451. Páči sa nám ako tvorcovia neobyčajne znázornili hlavnú myšlienku – spájanie vysokých škôl a študentov. Prirovnaním prihlasovacieho systému ku vesmírnej vede výborne vystihli problém, s ktorým sa potyká mnoho uchádzačov a škôl. Zachytenie problému a správne znázornenie jeho riešenia je totižto kľúčové pre každý brand.

 

 

Zdieľať:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Obsah

Súvisiace články

Ste pripravení vytvoriť svoje jedinečné animované video?